onsdag 9. mars 2011

En hyllest til gode kollegaer

Jeg er velsignet med noen utrolige flotte og generøse kollegaer. Dere gjør meg bedre - og jeg er dere evig takknemlig for det.

Takk til A som ligger minst tre hestehoder foran meg og som prøver ut eller finner ut av det jeg ikke skjønner noen ting av. Takk til B som alltid serverer undervisningsopplegg på et sølvfat på pulten min. Takk til C som er et muntrasjonsråd av en annen verden. Takk til D som har stålkontroll og orden, og som er blitt en klippe i hverdagen min. Takk til E som imponerer meg med sitt mot og evne til å si ifra. Takk til F som har omtanke og omsorg for oss alle - du forgyller hverdagen. Takk til G som rett og slett er en av de mest ærlige og reale menneskene jeg har møtt. Takk til H som har et smittende engasjement ut av en annen verden. Takk til I som er verdens mest joviale. Takk til J som har særegne talenter som vi nyter så godt av. Takk til K som jeg skulle ønske var læreren min. Takk til L som utfordrer meg og stiller de gode spørsmålene - du har virkelig integritet. Takk til M som jeg vet gjør en direkte forskjell for elever og kollegaer hver dag. Takk til N som er er en fantastisk fin venn. Takk til O som jeg gleder meg til å se hver dag. Takk til P som elevene elsker. Takk til Q som både kan det meste og deler det meste. Takk til R som med nennsom hånd manøvrerer alle situasjoner. Takk til S som er den beste av sitt slag. Takk til T som jeg har delt viktige samtaler med. Takk til U - jeg håper jeg blir en lærer som deg når jeg blir stor. Takk til V som har en varme og omtanke for elevene som jeg beundrer. Takk til W som gir av seg selv hver dag. Takk til X som deler. Takk til Y som jeg har så tillit til. Takk til Z som er en særdeles interessant samtalepartner. Takk til Æ som antageligvis er verdens snilleste - helt sant. Takk til Ø som er roen selv. Takk til Å som minner meg på de viktige prinsipper. Takk til AB som er så samvittighetsfull. Takk til CD som har full kontroll. Takk til EF som har både kraft, mot og klokskap.Takk til GH som er så glad om dagen og bare smiler!

Takk, mine fine kollegaer. Gleder meg til å se dere igjen i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar